środa, 6 lipca 2016

Pierwszy raz w darkroomie

Pierwszy raz w darkroomie

    Pojechałem na imprezę do HAHu w Poznaniu. Razem ze znajomymi planowaliśmy poszaleć. Przed wejściem do klubu trochę wypiliśmy i już szumiało w głowie. Na początku w swoim towarzystwie bawiliśmy się, doprawialiśmy się drinkami i łowiliśmy jakiś fajnych gości na parkiecie. Na górze pełno ludzi. Nawet dobrze nie można było potańczyć, ale z drugiej strony dużo fajnie zbudowany ziomków, o których można było wyrwać lub się poocierać. Koło pierwszej zgubiłem swoich znajomych. Zupełnie nie narzekałem bo jeden łysy wyższy ziomek w opiętej koszulce na ramiączkach dotrzymywał mi towarzystwa. Gościu pierwsza klasa. Barczysty. Łape miał jak cztery moje. Silne rysy twarzy. Dość przystojny. Dobrze się gadało i tańczyło. Trochę się też go pomacało przez ciuchy. Już więcej nie piłem, choć on by jeszcze we mnie władował kilka shootów.

    Pewnie bym się z nim spiknął. Grubo po drugiej jacyś jego kumple wyłapali go z tłumu gorących spoconych ciał na piętrze. Stwierdzili, że się zbierają i wyszli razem z HAHu. Dobry towar na przelotny romans, albo przynajmniej nocne harce zwiał. Podał mi swoje dane i kazał znaleźć na fejsie. De facto później się z nim zgadałem na jakąś kawę na mieście. Teraz jednak zostałem sam, bo moi znajomi gdzieś znikli. Trochę pokręciłem się po parkietach i nigdzie ich nie widziałem. Wątpiłem, żeby zostawili mnie samego. Po prostu gdzieś mi umknęli, albo się mijaliśmy.

    Trochę z szumem w głowie, lekko sfrustrowany po straceniu dobrego towaru na resztę imprezy, nie mając co robić- poszedłem do darkroomu. Tym bardziej że jakiś typek  koło 30-40 lat wszedł przede mną. Jeansy, czarna koszulka, adidasy, czapeczka pumy, łańcuch na szyi, łysy łeb i postawny krok. Lubię takich. Nawet jak nie mają dużych gnatów to potrafią dobrze jebać.

Na początku szedłem głównym korytarzem i zatrzymałem się na rozgałęzieniu. I nie dlatego, że nie miałem lepszego zajęcia. Stał tam już jakiś gościu. Urok tych miejsc polega na tym, że nie wiesz na kogo trafiasz. Nie wiesz co do końca się stanie. Był wyższy ode mnie i większy. Bez problemu trafiłem na wybrzuszenie. Od razu trafiłem na boksy, bo miał rozpięte spodnie. Oj już czekał na mnie tam niezły gnacik. Chwilę pomasowałem mu chuja. On też zaczął mojego miętolić w dłoniach. Popchnął mnie dłonią do kabiny. Ledwo położył mi dłoń na głowie, a ja już klęczałem i łapczywie wyciągałem jego kutasa z gaci. Władowałem kutasa w ryj. Ziomek dobrze obdarzony z owłosionymi jajami, brzuchem i klatą. Zacząłem ciągnąć jak głupi, a w między czasie waliłem sobie.

Po kilku minutach koło mnie było jeszcze dwóch kolesi z suniętymi do kostek spodniami. Każdy miał już przygotowanego, sterczącego chuja, który czekał na dobry obciąg. Kiedy nie możesz stwierdzić po wzroku o ziomkach, zwracasz uwagę na coś innego. Kolejny ziomek miał standardowego kutasa, był świeżo ogolony i pachniał. Ledwo zacząłem się nim zajmować, a on już stękał jak głupi. Najpierw oblizałem trzon, a później zająłem się ssaniem żołędzia. Jedną ręką waliłem chuja poprzedniemu kolesiowi, a ten chyba się z kimś lizał. Wychylał się ciałem w tył, a ja naciągałem ostro jego kutasa.

Czas było spróbować trzeciego z kutasów. Mój ulubiony kształt kutasa. Zagięty w dół, idealnie wchodził w gardło. I gęste włosy na nabrzmiałych od spermy jajach. Chwycił pewnie moją głowę potężną dłonią i od razu wepchnął całego drąga w ryj, aż nie mogłem oddychać. Przytrzymał mnie tak chwilę, a ja dumnie nie zakrztusiłem się, ani nie próbowałem się wycofać. Ale i tak zebrały mi się hektolitry śliny, która spłynęła mi po brodzie od razu po wyjęciu. Taki oral właśnie lubię. Jak facet robi z mojego ryja masturbator. Jebie mnie ostro w gardło. Nie dał mnie już żadnemu z pozostałych. Oni musieli zadowolić się trzepaniem konia, kiedy ten facet ruchał mnie w pysk jak rasową kurwę. Dociskał mnie do swojego podbrzusza, na twarzy czułem jego gęste włosy łonowe. Cała akcja trwała kilkanaście minut. Ja już nie miałem siły łykać tego kutasa kiedy zaczął karmić mnie gorącym nasieniem. Ile tego było. Kurwa. Myślałem, że nie skończy. Nawet nie zczaiłem się jak zostaliśmy w kabinie w dwóch tylko. On wytarł pałę jeszcze w moją twarz, strzepnął ostatnie krople spermy i wyszedł. Mi dużo nie trzeba było. Kilka machnięć i zjebałem się na podłogę.

Z darkroomu wyszedłem usatysfakcjonowany z dobrej "imprezy". Poszedłem do łazienki, żeby trochę się ogarnąć. Przeczesałem ręką włosy i zgarnąłem resztki spermy. Umyłem pysk. No tak. Jeszcze zostały brudne spodnie. Sam na siebie się zjebałem.

Krótko po wyjściu złapałem jeszcze znajomych, którzy spojrzeli na mnie żartobliwie pytając:

- A ty gdzie byłeś? - a przecież po samych brudnych spodniach można było się kapnąć, gdzie spędziłem ten niedługi czas imprezy.

4 komentarze:

  1. suka zaprasza wszystkich Panów do zapoznania się również z moimi losami
    https://www.tumblr.com/blog/gaypolisharmy

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty blog ziomeczku! Pisz prosze dalej i jak najczęściej. Bede wbijal codziennie i sledzil twoje wpisy. Ps. Tez lubie ostrzejsze zabawy ale nie jestem prawdziwym psem jak ty :P pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mieć tak przeruchany ryj, ostro i po jaja z dociskaniem.

    OdpowiedzUsuń